Právě dobrá propagace dokáže vaši firmu nakopnout k pořádným ziskům, tedy alespoň k tomu, aby vzrostl počet vašich potenciálních zákazníků, tedy těch, kdo projeví zájem o vaši nabídku třeba už je tím, že navštíví vaše webové stránky.
Každý, kdo řeší, jaká reklama je pro něj vhodná, by si měl hned na začátku dobře ujasnit tři věci. Tou první je jeho nabídka. Tou druhou je cílová skupina, tedy lidé, kterým je tato nabídka určena. A tou třetí je způsob, který bude při oslovování zákazníků skutečně efektivní. Ne každý typ reklamy je vhodný pro každého – výběr propagace je nutné dělat vždy s ohledem na specifika konkrétního typu podnikání.starý červený telefon
Jako příklad lze uvést třeba to, že by si prodejna se specializací na potápění udělala celoplošnou reklamu – takovou, na kterou narazí úplně všichni úplně všude. Takový typ propagace by konkrétní firmu přišel na pořádně tučný balík peněz, ale výsledek by zřejmě nenaplnil očekávání. K čemu je oslovit celou společnost nabídkou, kterou v reálném světě využije zlomek lidí?
Takže pokud nabízíte něco, co nevyužívají všichni vaši sousedé, a dost možná ani desetina lidí na vaší ulici, pak plošná reklama ztrácí smysl. V takovém případě je lepší efektivně cílit na místa, kde se koncentrují vaši specifičtí zákazníci.chytrý telefon v ruce, červené nehty
Naopak pokud je vaše nabídka prakticky totožná se stovkami jiných, na jaké narazíte https://www.libereckadrbna.cz/zpravy/spolecnost/salomonova-vila-uz-neni/1430-obcas-narazite-na-takovyhle-detail.html skoro na každém kroku, jistě se vyplatí oslovit co nejvíce lidí. Jenže i to má své háčky. Nabízíte konkrétní značku zubní pasty, kterou by mohli používat všichni? Pusťte se do plošné reklamy! Pečete pizzu, na které si jistě každý rád pochutná, ale podobných produktů je okolo spousta? V tom případě byste se měli postarat o to, aby si kontakt na vás zapamatovalo co nejvíce lidí ve vašem okolí – třeba s pomocí praktických zlatých čísel, která není možné zapomenout! To je ten pravý způsob, jak si zajistit tu správnou konkurenční výhodu!